Walking with crutches







Overall - made by me (Burda Style 5/13, 129A), pullover - H&M, 
shirt - Primark, necklace - Bijou Brigitte, bracelet - Love Juliet
watch - asos, clutch - Hugo Boss, shoes - Geox


Nach gefühlten 100 Wochen konnte ich am letzten Samstag endlich mal wieder das Haus verlassen. Zwar war nur ein kurzer Spaziergang um den Block drin (den ich auch nicht in diesen Schuhen gemacht habe, obwohl es die bequemsten Pumps sind, die ich habe), doch dass ich die Sonne genießen durfte und es auch relativ warm war...einfach herrlich!!!
Zu dieser Gelegenheit habe ich mein Lieblings-Sommerteil aus dem Schrank gekramt, nämlich meinen Kurzoverall, den man hier leider nicht ganz sieht, doch ohne Pulli ist er inzwischen zu kalt. Da ich Lust auf das Jeanshemd hatte, es aber über dem Overall nicht so gut aussah, habe ich es kurzerhand um die Hüfte gebunden, quasi als Gürtelersatz:o) Die Schuhe wollte ich endlich mal anziehen, nachdem ich sie im Sale für die Hälfte ergattern konnte:o) Zum Spazierengehen mit den Krücken hatte ich aber flache Schuhe an, so viel macht mein Knie dann doch noch nicht wieder mit...
Wie gefällt Euch das Outfit?


After what felt like a hundred weeks I was able to take a little walk last saturday. We only went through some streets in our neighborhood but that was enough for me and my longing soul which had missed the sun and fresh air so badly. 
On this occasion I took out my favorite piece of this summer, my short overall. Without a sweater it would have been too cold so I took an oversized one in dark blue which I combined with a denim shirt used as a belt. 
Since everything was blue I wanted to add a little color so I opted for my pink pumps from Geox which are the most comfortable ones I have in my closet. Normally I would have worn them the whole walk but heels after surgery are not the best of ideas so I took also flats with me to actually walk in. 
How do you like the outfit?

Kommentare :

  1. Honestly, I'm really impressed that so soon after your first steps off crutches you're in heels! I need crutches for those!

    http://lasaloperie.blogspot.com

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Hi Isa,
      I didn't walk, I only stood there for the pictures:o) But I'm looking forward to wearing them again!! Do you know Geox? The do make incredibly comfortable shoes:o)
      Xx, Kirsten

      Löschen
  2. Cute look! Loving how you added the denim printed shirt and a pop of color with your pumps!

    xx
    Giovanna
    www.HeyLoveBlog.com

    AntwortenLöschen