Outfit: Jeans & Flowers











Dress - made by me (Burda Style 2/11, 101) // H&M Necklace (similar here) // Kenneth Cole Reaction Bag // Asos Shoes (old, but also like this one) // John Richmond Sunnies


Gestern war es so heiß hier!! Hab ich mich gerade noch darüber beschwert, dass der Sommer sich versteckt, kam er gestern mit voller Wucht zurück:o) 
Wir haben den Nachmittag auf einem kleinen Bauernhof in der Nähe verbracht mit selbst gemachtem Holunderblütensaft, Pferde gucken und Spielen auf alten Traktoren...

Dementsprechend habe ich mein (wie ich finde) ländlich bäuerlich passendes Sommerkleid herausgekramt, wobei ich nicht widerstehen konnte, so dass ein bisschen Glitzer dennoch sein musste:o)
Über die Tasche freue ich mich besonders, ich habe sie nämlich bei TK Maxx für nur 12€ bekommen, obwohl sie aus echtem Leder ist. Herrlich, dass dieser Laden nur 300m von meinem Zu Hause ist...oder fatal;o)

Ich wünsche Euch einen schönen Wochenstart! 

********************

Yesterday was such a hot day...so I could say, yeah, summer has come back!!! Today it's grey again...but the more we need to enjoy those sunny days...
We went to a nearby farm and had a great time with the kids drinking freshly made elderberry juice, watching horses and playing on old tractors... 

So I took out my rustic summer dress even if I couldn't deny myself some sparkle;o) I'm especially happy about that cute bag. I found it at TK Maxx for only 12€ and it's real leather! Great that this shop is only 300m from my home...or fateful;o)

I wish you all a great start into a new week! (At the end of which I'll be turning 30...whooo!!)


Shop similar items:





MerkenMerken

Kommentare :

  1. Tasche und Kette finde ich einsame Spitze!! Da hast du wirklich ein tolles Schnäppchen ergattert mit dem schönen Teil :)

    Hab eine tolle Woche meine Liebe!

    Liebste Grüße ♥ Joana
    TheBlondeLion

    AntwortenLöschen
  2. I absolutely adore your flats and necklace. They are so darling. You look so pretty girl!

    Lauren xo
    Sophisticated In Style

    AntwortenLöschen
  3. I love your statement necklace! Found you through the link up :)

    Fishbowl Fashion

    AntwortenLöschen
  4. I just adore the two prints on this dress! It is so chic! Nice work!
    Cheers
    Casually Chic by Monique
    Find me at : bloglovin' | facebook

    AntwortenLöschen