Outfit: Grey Skirt










MSGM Sweater // H&M Shades // Homemade Skirt (Burda Easy F/S 2013, Modell 10)
(you can find a similar one here) // Lookbookstore Ring //
Michael Kors Bag // Zara Shoes (similar here)

I was beyond excited when I brought home my new Zara shoes a while ago and saw that they were a perfect match to my Selma Grommet bag. What a coincidence! I don't know why but I just love the mix of black leather and golden eyelets.
I also want to announce the winner of my giveaway. It's Lars! Congratulations!! A mail already went to your inbox, thanks so much for participating:o)

Wish you all a beautiful fall day:o)

**********************


Hallo ihr Lieben,

als ich während des Sommersales diese wunderbaren Zara-Schuhe abgestaubt habe und nach Hause kam, nur um festzustellen, dass sie perfekt zu meiner liebsten Selma passen...da war die Freude groß:o) Nun konnte ich endlich einmal beides zusammen anziehen und ich muss sagen, dass die Schuhe auch erstaunlich bequem sind, trotz dieses dünnen Absatzes. 

Ich möchte auch gerne den Gewinner meines Giveaways bekanntgeben. Lieber Lars, herzlichen Glückwunsch! Eine mail ist auf dem Weg zu dir:o)

Habt vielen Dank fürs Mitmachen!!

Einen wunderschönen Tag!














Kommentare :

  1. super schöne Kombination, sieht toll aus!
    Ich wünsche dir eine wundervolle, neue Woche!

    AntwortenLöschen
  2. I need those shoes!! Great styling on the outfit :)

    xo - Shauna

    www.lipglossandlace.net

    AntwortenLöschen
  3. Love the sweater and bag <3
    x Sandra

    www.morestylethanfashion.com

    AntwortenLöschen
  4. I love your sweatshirt, what a cute look.

    AntwortenLöschen
  5. obsessed with this sweatshirt! You look fabulous, love. If you get a moment, I'd love to hear your thoughts on my latest. xx

    www.fashboulevard.com

    AntwortenLöschen
  6. beautiful skirt and top!

    Irene
    www.thedailylace.com

    AntwortenLöschen